گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

کشف بازی

1393/10/18 10:09
217 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست دارم با بچه ها بازی هایی انجام بدم که هم جذاب باشن و هم یکی از قوای بچه ها را تحریک کنه.

مثلا تازگی به بچه ها شکلات کاکائو می دهم قبلا به هیچ عنوان حاضر به دادن هیچ نوع شکلاتی نبودم حتی شکر هم استفاده نمی کردم و بیشتر براشون از عسل استفاده می کردم. اما از وقتی پروژه شروع شده برای تشویق شکلات می دهم اما چه شکلاتی ؟ باورتون میشه ؟ شکلات چیپسی اونم خیلی ریزش.خندونک مامان مردم آزاری نیستم . هدف داره :

1. سرشون گرم میشه  2.انگشتاشون مهارت پیدا می کنه   3.شکلات کمی می خورنخندونک

دیدین عروسکای آویزی یه چسبکی سرشون داره ؟ من از اونها استفاده کردم و به دیوار می چسبوندم و بچه ها می کندن. کم کم یاد گرفتن خودشون بچسبونن اما ارشیا میلی نداشت خودش خیسش کنه و من این مسئولیت خطیر را داشتم . یه ساعتی سرشون گرم شد. و البته من هم.

گاهی باشتاشون را میارم وسط می گم از روشون رد شین اما اردلان دوست داره دستم را بگیره ارشیا هم به تقلید و بعد از اردلان میاد دستم را می گیره و به این وسیله کودکان دلبندم من را هم سر گرم می کنن ازشون ممنونمچشمک

 

پسندها (5)

نظرات (0)