گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

خداحافظی ارسلان

1393/10/15 18:37
194 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه خونه مامانم بودیم . موقع رفتم خیلی طول می کشه که حاضرتون کنیم .

توی خونه اتاق بابایی هم با وجود اینکه همیشه درش را می بندیم بازم از دست شما در امان نمونده و اینبار چک و پولهاش را ریخته بودین وسط.

ارسلان کلا کسی را جز من و باباش و داداشهاش بوس نمی کنه حتی بوس هم نمی فرسته ولی ارشیا خیلی بوس می کنه و اردلان گاهی.

موقع رفتن دید ما طولش می دیم . داشتم وسایلتون را جمع می کردم که تمومی هم نداشت . دیدیم ارسلان رفت در اتاق بابایی را بست و بدو بدو بابایی را بوس کرد و رفت سمت در خروجی و بای بای کرد.

آخه ما همیشه در را می بندیم ولی همیشه بچه ها سعی دارن مانعش بشن.

بابام همیشه موقع خداحافظی بچه ها را می بوسه.

و همیشه از همون در بیرون میریم.(خونه بابا دوتا در داره یکی سمت خیابان یکی سمت حیاط)

ارسلانم الهی قربونت برم که اینقدر باهوشی و با اینکارت گفتی حاظر شدیم دیگه بریم.

البته به عشق ماشین سواری و در در رفتن وگرنه وقتی می رسیم خونه سه تاییتون کلی گریه می کنین و بهانه می گیرین.

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان مبینا
15 دی 93 19:40
من فدای این سه قلوهای باهوش بشم من که عااااااااااشقشونم بووووووووووووووووس
حدیثه (مامان مهراناومدیسا و ماهان)
15 دی 93 22:16
سلام مامان سه قلو های عزیز واقعا وبلاگ قشنگی داریدو واقعا صبور هستید من هم خودم سه تا بچه دارم ولی واقعا بعضی وقتها کم می آرم بااینکه دختر بزرگم تقریبا کمکم می کنه واقعا باید به هم چین مادر های صبوری افتخار کرد راستی کدوم قل آنهمه بزرگ تره؟؟؟؟؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم. به ترتیب تولد ارشیا و اردلان و ارسلان. اما دکتر تولد همه را سر یه دقیقه زده.
مامانی علی
15 دی 93 23:40
سلام خانومی الهی که اینقدر باهوشه راستی پس بچه هارو فقط آموزش میدی و کامل نگرفتی شون؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آره نمی خواهم تا 18 ماهگی جدی بگیرم.
مامان پریا
16 دی 93 1:30
من به قربونه تو مامانه مهربون برم..خدا قوت عزیزم...به خدا هیچ لذتی بالاتر از این نیست. ..منظورم مادر و فرزندیه....الهی شاد باشین همیشه این روزا می گذره بچه ها از اب و گل در میان.من می دونم از پسش بر میای
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی حتما همینجوریه
مامانی
17 دی 93 13:36
اینم برای سه قلوها قربون ارسلان برم که اینقدکاراش شیرین
مامان مبینا
17 دی 93 16:49
سلااااااااااااااام مامان خانم صبووووووووووووووووووووور من خودم مادرم ومیدونم که چقد بچه داری سخته اونم سه تا باهم اما بدون خدا پشت وپناهته وهمیشه همراهته عزیزم ایشالله خنده از لبان خودت وسه قلوها واقای همسری نیفته بوووووووووووووووووووس عزیزم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . شما هم قوت قلب من هستین . همین قدر که بچه ها سالم هستن نشانه نظر خداوند به ما هست