گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

گاز نگیر

1393/7/7 13:34
672 بازدید
اشتراک گذاری

دیالوگ هر روزه و هر ساعته من.

گاز نگیرشیطان

ارشیا اصلا گاز نمی گیره برای همین وقتی گازش می گیرن خیلی دلم می سوزه و ناراحت میشم.غمگین

اردلان و ارسلان اگر در اولین اقدام چیزی که می خواهند بدست نیارن سریع گاز می گیرنشیطان

آخه نادون هم هستن نمی شه دعواشون کرد . 

وقتی ارسلان را دعوا می کنم فکر می کنه دارم بازی می کنم و بلند می خنده و بیشتر گاز می گیره یا اگر می زنه و  با اخم می گم نزن یا آروم یا محکم می زنم پشت دستش بازم خندونک و دو تا می زنه .

راهنمایی لطفا...

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان(سیدحسین )
7 مهر 93 18:58
پسر من تابه العان اصلا یه بارهم گاز کسی رو نگرفته خدارحم کنه شما که 2 تا هم هستند تفلکی ارشیا
مامان دو قلوها
8 مهر 93 9:42
يك سوال داشتم در مورد ني ني عكس ، اينكه بعد از آپلود كردن عكس بهم مي گه عكس آپلود شده و دكمه وارد كردن رو بزن هر چي مي زنم ديگه صفحه اي برام باز نمي شه يعني تموم شده كارم در ضمن عكس بچه هاتو ديدم راي هم دادم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
نمی دونم . خیلی باهاش ور رفتم نمی دونستم که عکس بچه ها آپلود شده . سایتش اصلا خوب طراحی نشده.
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 12:20
عزیزم به نظر من نباید به روش بیاری یا دعواش کنی چون لج میکنه بی تفاوت باش و بذار ارشیا از خودش دفاع کنه میتونی سوالاتت رو توی بخش پرسش و پاسخ مطرح کنی خیلی جوابهای خوبی میگیری همه میان و نظراتشون رو میدن امتحان کنی بد نیست عزیزم من که خیلی راضیم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
اوایل همین کار را می کردم اما جواب نداد ارشیا غش می رفت و سیاه می شد نمی شد عکس العمل نشون ندم بعد هر دوشون را بوس می کردم و با مهربونی می گفتم گاز بده گاز نگیر و ... به ارشیا هم می گفتم نذار گاز بگیره و ... اما فایده نداشت حالا دعوا هم بکنم و روی لبش هم بزنم بهش بر می خوره و سرش را می ندازه پایین اما بعد از یک دقیقه همه چیز یادش می ره.حتما از این بخش استفاده می کنم کاربردش را نمی دونستم. مرسی
پریسا
1 آبان 93 4:45
سلام دوست عزیزمنتازه با وبت اشنا شدم و عاشق سه قلوهاتون شدم خدا حفظشون کنه خواستم بگم گاز گرفتن بچه ها به علت کمبود اهنه بچه دوست منم زیاد گاز میگرفت هر کاری میکرد نمیتونست جلوشو بگیره برده پیش دکترگفته به علت کمبود اهنه که بچه ها گاز میگیرن درسته باورش سخته ولی این بار وقت ویزیت خودتونن از دکترشون بپرسین موفق باشی مادر نمونه