گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

معضل بخاری...

1393/7/7 13:30
410 بازدید
اشتراک گذاری

یک چند روزی بود که هوا کمی سرد شده بود بچه ها هم که روشون پتو نمی مونه . پتوهاشون مدل زیپ دار هست اما خلقشون تنگ می شه آخه خیلی غلط می زنن. 

خلاصه بخاری را به پیشنهاد من نصب کردیم تا شب روشن کنیم روزها هم که هوا گرم بود اما نمی دونستیم با بچه های نادونمون چه کنیم . انگار همه اتاقشون به پشت بخاریشون ختم می شد و ...

گاهی از بخاری می گرفتن و تا نیمه بالا می رفتن ...

بیشتر وقتها می رفتن و پشتش می شستن و استراحت می کردن ...

گاهی با هم دکی می کردن و می خندیدن...

یک بار هم که خیلی ما را ترسوندن رفته بودن و از پشت بخاری شیشه هایش را در آوردن...

خلاصه صبح که از خواب بیدار می شدن یک تشک می گذاشتم پشت بخاری اما فایده نداشت می شستن رویش.

شلنگ گازش را می کشیدن ...

یک بار هم درش را باز کرده بودن و انگشتای کوچولوشون رفته بود لاش...

خلاصه یک کاناپه و یک مبل تک گذاشتیم جلوی بخاری و اتاق خیلی کوچیک و دلگیر شد .

لطفا نظر بدین که چه کار کنیم و از تجربه هاتون بگین....

مرسی

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان(سیدحسین )
7 مهر 93 19:05
الههههههههی چقدر این کوچولو ها نمک دارن،یادخودم وداداشیم که دوقلو هستیم افتادم آخه من خیلی شیطون وبلا بودم واو خیلی آروم... درمورد بخاری یه پیشنهاد دارم اگه بتونید ازبخاری دیواری استفاده کنید خیلی بهتره ماهم تو خونمون هست خیلی وسیله خوبیه هم ازنظر گرمایش فوق العاده خوبه هم ازنظر بی خطر بودنش مخصوصا واسه 3 تا ازغنچه های شما عالیه..
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
فکر خوبیه اگه هزینه بچه ها اجازه خریدش را بده
مامانی
25 مهر 93 7:40
سلام مامان خانمی.راستش نظری ندارم.فقط از خدا میخوام صبرتو زیادتر کنه و از خودت میخوام خیلی خودتو اذیت نکنی یه کم دیگه بزرگتر که شدن دردسرهاشون کمتر میشه.خدا حفظشون کنه.
من
28 مهر 93 3:27
بخاری دیواری خوب نیست از خریدش پشیمون میشیم اما کلا بچه ها خیلی باهوشه و میشه بهشون یاد داد سمت وسایل خطرناک نرن یکم سخته اما میشه چون واقعا بچه ها از لحظه جنینی در حال یادگیری هستن با کارای دیگه مثل اهنگ شاد کودکانه یا برنامه کودک سرگرمشون کن تا از سرشکن بیفته
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
من خیلی برای بچه ها و سرگرم کردنشون وقت می گذارم اما متأسفانه از اونجایی که تنها هستم مجبورم گاهی مدتی توی آشپزخونه باشم و از بچه ها غافل. متأسفانه بچه های من هم هنوز حرف گوش کن نشدن و کار خودشون را می کنن و اصلا فراموششون هم نمی شه.بازم ممنون.