گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پنیسیلین

1393/7/7 12:53
191 بازدید
اشتراک گذاری

ارسلان گلم بعد از چند روز تب چند روزی بود که سرفه می کردی منم از دانه های لعاب دار و  جوشانده سرما خوردگی و چرب کردنت با روغن بادام شیرین کم نداشتم . اما سرفه هات که طولانی شد رفتیم دکتر . دکتر گفت هم حساسیت هست هم سینه ات چرک کرده خلاصه برایت سه تا شربت و چهارتا آمپول نوشت دوتا هیدوکسی زین و دوتا پنی سیلین که باید با هم طی دو روز می زدیم خیلی لحظات سختی بود اگه بابایی همراهیمون نمی کرد حقیقتا خودم را باخته بودم . همه می گن از آب دندونه اما دکتر نظر دیگه ای داشت .

خیلی بی تجربه هستم و بهم ایراد هم می گیرن که خودم را زود می بازم . آخه خیلی دوستون دارم گلهای باغ زندگیمبوسبغل

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 12:13
خدا کنه هر چه زودتر خوب بشه عزیزم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی انشاءالله فعلا که هنوز سرفه می کنه همه می گن آب دندونه خدا عالمه.