گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

این روزهای عید

1395/1/21 19:12
1,827 بازدید
اشتراک گذاری
.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 7 ماه و 28 روز سن دارد :.

بچه ها آماده و منتظر مهمون

عکس بچه ها با بچه های مهمونامون که برادرهایم بودن

آماده رفتن به مهمونی

اینم عکسای دیروز و اولین گردش بهاریمون در بیستمین روز بهار

پسندها (5)

نظرات (11)

نیلوفر
21 فروردین 95 20:30
وااییییییییی موهاشوووونوووووو چقدر بهشووون میااااااد اصن عوض شدن خیییلییی!! هرچقدر میرفتم میومدم تو وبلاگتون میدیدم آپ نمیشین!! کلی منتظر بودم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم. حال روحیم خوب نبود
نرجس مامان سه قلوها
22 فروردین 95 15:11
سلام به به بالاخره سه قلوها رویت شدن ، ان شااله همیشه بلا دور باشه وشاد باشید،بچه ها بزرگ شدن و البته شبیه هم
زهره مامان دوقلوها
23 فروردین 95 9:12
سلام مرضیه جون چه عجب بابا کجایید پس عکساتون مثل همیشه عالی و قشنگ بود خدا نگهدار این سه تا گل پسر باشه ببخشید یک سوال اول که خدا بد نده ولی ممکنه براتون یکم علائم رو توضیح بدید من متوجه نشدم چطوری مشکوک شدید و بردید برای تشخصی منظورم ئست قبلی بود در مورد تنگی مجرای ادرار ممنون خانومی خوش باشید کنار هم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام دوست گلم خیلی عصبی بودم نخواستم چیزی بنویسم خیلی با فشار و بلند ادرار می کرد یه سرچی تو نت بزنین مطلبت بهتر دستتون میاد
زهره مامان دوقلوها
28 فروردین 95 9:49
سلام درکت می کنم خانومی جواب پست قبلیم رو هم خوندن واقعا انشالله این روزا زودتر بگذره دیگه امیدوارم خوشی های زندگیتون زیاد باشه منکه فقط امیدم اینه که این روزا هم می گذره ماشالله هزار ماشالله چقدر موهاشون بهشون میاد پسرای من که هنوز کچلن بابا وای یکی از پسرای منم همین طوره خدایا من واقعا توان ندارم لطفا بی خیال شوووووووووووووووووو امیدوارم همیشه تنشون سالم باشه لبشون خندون خوش باشید خانومی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم عزیزم. دیگه باید کچلشون کنیم
شاپرک مامی
31 فروردین 95 1:30
سلام مرضیه خانوم خداروشکر که عمل بچه ها به خیر گذشت سالی پر از اتفاقهای خوب براتون آرزو میکنم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم
مامان جونم
6 اردیبهشت 95 9:36
سلام خداحفظشون کند چه قدر ناز هستند گل پسرها
زیــنب (مامان)
7 اردیبهشت 95 13:03
سلام عزیزم وااااااای جقدر ناز شدن و خیلی هم موهاشون ناز شده خدا برات حفظشون کنه همیشه شاد وخرم باشید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم عزیزم
کیان
9 اردیبهشت 95 17:13
خدایش این سه قلوهارو میبینم عشق میکنم
معین
19 اردیبهشت 95 23:44
چقدر خوشگل شدن ماشالله خیلی نگرانتون بودم .چند بار براتون کامنت گذاشتم فکر کنم به دستتون نرسیده یا ارسال نشده .ولی ماشالله پسرهاتون موی بلند خیلی بهشون اومده .ناز شدن.البته ناز بودند.ایشالله بلا دوره و همیشه سرحال و سلامت باشند
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم . همیشه نظراتون دلگرمم می کنه
مامان طاها و رها
20 اردیبهشت 95 9:23
سلام خدا حفظشون کنه خیلی نازن
مامان گل پسر
8 تیر 95 9:05
وای خدا خیلی شیرینن این گل پسرا. تقریبا هم سن آرتا هستن