گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

خاموش کن

1394/10/21 21:16
629 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 4 ماه و 9 روز سن دارد :.

طبق معمول با بچه ها رفتم آرایشگاه که لحظه لحظش خاطره هست . هر بار هم با دفعه قبل متفاوت هستن.

خلاصه توی راه قاقا خریده بودیم و می گفتم بریم پیش خاله بخورین و طبق معمول بچه ها قبول کردن و بازش نمی کردن و بهانه نمی گرفتن.

من بچه ها را از سه تا چیز ترسوندم لولو و هاپو و ماشین .

لولو برای خوابه ، هاپو برای مکانهای ممنوع چون از تاریکی هم نمی ترسن ، ماشین هم برای اینه که بتونیم چهارتایی بریم بیرون.

ارسلان که خیلی محتاطه از ماشین های خاموش هم می ترسید منم می گفتم ترس نداره خاموشه ، دیگه ارسلان یاد گرفت هر ماشینی که می خواست رد بشه می گفت خاموش کن ، خاموش کن ، ای باباااااا ، خاموش کن ، اِاِاِاِاِاِ

پسندها (3)

نظرات (2)

زهره مامان دوقلوها
22 دی 94 15:11
از دست این وروجک ها خسته نباشی مامان خانوم
مامان ریحانه
25 دی 94 13:52
ای جانم فدای شیرین زبونی ارسلان بشم من چه درک شیرینی داشته از خاموشی ماشینها مرضیه جون از الان دیگه باید منتظر شیرین زبونیهای این وروجکا باشه چون وقتی شیرین زبونی می کنن دیگه تمام خستگیها رو فراموش می کنیم و فقط می خوایم بچلونیمشون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خدا نکنه عزیزم. درک بچه ها خیلی بیشتر از اونچیزی هست که من فکر می کنم. عاشق شیرین زبونی هستم ولی می دونی چی خستگیهام را میبره وقتی که بچه ها میان می گن خسته ای و می بوسن.