گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

ارسلان ما را به یه ماشین فروخت

1394/8/30 12:13
952 بازدید
اشتراک گذاری
.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 3 ماه و 6 روز سن دارد :.

 

باز هم توی همون مهمونی (عید اول مادربزرگ بابا توی خونه عمو) ارسلان چنان یخش باز شده بود که نمی خواست بیاد.

همه حاضر شدیم و خداحافظی کردیم اما ارسلان لباس نمی پوشید و نمیامد.

ارسلان ماشین بزرگ فربد را صاحب شده بود و هرچی فربد دستش را دراز می کرد و با اشاره می گفت بده ارسلان بهش حتی نگاه نمی کرد . یکمی هم با ارشیا کشمکش داشتن و خلاصه دو تایی بازی کردن و فربد هم که خوابالو بود حوصله نداشت بی خیال ماشینش شد. اما بازم یه وقتهایی که ارشیا و ارسلان کشمکش داشتن باز هم می رفت جلو و با دستهای دراز و اشاره کنان می گفت ماشینم را بدین ولی تا بچه ها به تفاهم می رسیدن فربد باز میرفت پی بازی خودش.

خلاصه ما خداحافظی هامون را کردیم و اردلان بغلم بود بردم دم در کفشهاش را بپوشونم و بابا هم ارشیا را حاضر کرد و مادرشوهرم با خنده و تعجب گفت ارسلان نمیاد.منم گفتم باشه و باهاش بای بای کردم ، بابا سعید و ارشیا هم پشت من آمدن و بای بای کردن و تا بابا در را پیش کرد ارسلان شال و کلاه و کاپشنش را بغل کرد و دوید.

ارسلان ما را به یه ماشین فروخت. اما بچم زود نادم شد و اظهار ندامت هم کرد .

پسندها (5)

نظرات (3)

ی فرشته کوشولوو
30 آبان 94 22:16
اخخخخ خاله دورت بگرده فسقل خان فسقلای اجی مامان بابا فروش نیستن مگه ن وروجککاااا اجی خدا سایتونو بالاسرشون نگه داره ان شالله اجی حرم رفتی پزشکیمو دعا کن خاخری
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خدا نکنه. انشاءالله. خیلی وقته دلم هوای حرم داره . حتما عزیزم.
مامانی
1 آذر 94 9:10
خاله فداتون بشه دلم براتون تنگ شده بود ای جانم به ارسلان مگه ارسلان مینونه یه لحظه مامانشو نبینه زود خودشو حاضرکرده اومده بووووس برای وروجکا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خدا نکنه. منم دلتنگ بودم. نافرمانی های ارسلان زیاد شده ولی من اینا را میگذارم به حساب هوشش.
مامانِ خمبل و فنقول و فسقل
8 آذر 94 18:11
خخخخخخخخخخخخ