گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

عکس درخواستی

1394/8/13 15:08
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

موسیقی درخواستی شنیدین ، دوستان از من عکس درخواستی ، خواستن.

عکس بچه ها توی کابینت خودشون.(از راست ارسلان اردلان ارشیا)

کابینتهای ردیف پایین مال بچه ها هست توشون چیزی نمی گذارم ، البته کابینت زیر سینک را روفرشی و دستمال می گذارم که هر وقت لازم دارم بچه ها برام میارن.

می بینین صورت اردلان زخمه ، ارشیا گاز گرفته خندونک

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دوقلوها
13 آبان 94 18:23
عزیزای دلم خدا رو شکر که حالتون خوب شده . ایشالله دیگه هیچ وقت مریض نشین . مرضیه جون هر روز به وبشون سر میزدم تا از حالشون با خبر شم . خدا قوت مامانی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم . عزیزم خیلی به ما لطف داری. البته من هر روز آپ نمی کنم . ولی شما محبت را در حق ما تموم کردی . خوشحالم که همچین دوست خوبی دارم.
مامان حلما
14 آبان 94 10:30
عزیزم خدا بهت ببخشه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشن وای مامانی 3تا پسر خدا به دادت برسه شیطنت از قیافهاشون میباره خدا بهت توان بده الهی خسته نباشی گلم انشاالله قدر دان زحمتات باشن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم. آمییییییییییییین.
مامانِ خمبل و فنقول و فسقل
21 آبان 94 18:04
خخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحالن
مامان ریحانه
25 آبان 94 18:51
عجب جایی دارند این وروجکا از دست این ارشیا