گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

اشتیاق بچه ها

1394/7/29 18:22
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

رفته بودم دنبال بچه ها ، معمولا هم از مدیرشون می پرسم چطور بودن .

چون بچه ها مورد توجه همه هستن ؛ همه هم از کارهاشون خبر دارن.

از اونجایی که کلاسشون هم شلوغ شده ، کلاسشون را عوض کردن و دقیقا کلاسشون جلوی میز مدیریت هست.

مدیرشون می گفت :

امروز مربی صدام کرده  میگه تو را خدا بیاین بچه ها را ببینین(سه قلوها). کتابهاشون را می خواستم بهشون بدم اما هنوز چیزی نگفتم و کتابهاشون را هم ندادم برگشتم می بینم سه قلوها (بچه های من) صندلیهاشون را چیدن ردیف جلو و نشستن.(موقعی که با کتاب کار می کنن صندلیها را ردیفی می چینن)

خیلی خوشحال شدم . آخه درس خوندن من و باباشون در دوره ابتدایی ضعیف بوده.

من خیلی هوش به بازی بودم و هیچوقت برای نمره کامل درس نمی خوندم به جز ریاضی که عاشقش بودم. همیشه بالاترین نمرم ورش و ریاضی و انضباط بود البته مامانم را خیلی مدرسه می خواست خندونک خیلی شر بودم اما مامانم همیشه یه چیزی می گفت : خانم فلانی من را خواست من خجالت کشیدم . منم می رفتم توی فکر

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان علی مردان
29 مهر 94 20:03
ای جان از 3تا وروجک شما خودتون یه پا پسر بودین واقعا مقدار صافی کف پا مهم .مگه درجه داره؟ خخخخخ
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی. ظاهرا داره
مامان علی مردان
30 مهر 94 1:06
مرضیه جووون به آبی علاقه خاصی داری آخه تا الان قالبات آباکثرش اکثرش
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
نه اصلا اما وبلاگ پسراست دیگه.
ی فرشته کوشولوو
1 آبان 94 14:39
اخ که خاله قربونتون کوشول موشولای خاله اجی ایام رو تسلیت میگم اجی واسه پزشکیم دعا کن خاهری
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی اجی جون . حتما
ی فرشته کوشولوو
1 آبان 94 14:40
☑ کاش سهراب اینگونه میگفت: آب را گل نكنید . . . شاید از دور علمدار حسین (ع) مشك طفلان بر دوش، زخم و خون بر اندام، می رسد تا كه از این آب روان، پر كند مشك تهی، ببرد جرعه آبی برساند به حرم، تا علی اصغر (ع) بی شیر رباب (س) نفسش تازه شود و بخوابد آرام . . . آب را گل نكنید . . . . 
مامان ریحانه
5 آبان 94 1:04
سلام مرضیه جون خسته نباشی عزیزم به خاطر تمام زحماتی که نتیجه داد ماشالله به این وروجکا با هوش سرشارشون ای جاااااااااااانم چقدر دلم خواست بودم و میدیدم چه جوری صندلیشونو ردیف می کنن و با هم میشینن واقعا چه لذتی داره تماشای کاراشون خدا برات حفظشون کنه شیرین عسلاتو مرضیه جونم خیلی ببوس روی ماهشونو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم . دلم برات تنگ شده بود. آمین. حتما شما هم نازنین من را ببوس.