گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

دلم...

1394/7/15 23:50
657 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته به اندازه همه دنیا ...

دلم از یه آشنای نامهربون قدیمی گرفته ...

اصلا دلم از این دنیا گرفته ...

اصلا دلم از خدا...

نمی دونم حکمت کار خدا چیه ؟ همیشه برام سوال بوده . شاید خدا تو برزخ هم شده جوابم را بده. 

ولی می دونم فقط خدا را دارم که صداش کنم .

بازم می گم خدا را شکر که خدا داریم.

خداااااااااااااااا می دونم روی شونه هات داری از کوه بالا می بریم . به این بنده نا شکرت صبر بده . فقط صبر بده.

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان علی مردان
16 مهر 94 0:47
الهی عزیزم فقط حواست باشه آه نکشی چون شماهاکه خیلی سختی و پاک هستید سریع خدا حاجتتوکشیدینحاجتتون عزیزم التماس دعا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آه هم می کشم اما دیگه حنامون رنگ نداره. محتاجم به دعای خیرت عزیزم.
مامان باران
16 مهر 94 12:53
مامان گل پسرا کار خدا بی حکمت نیست حتما صبر و تو شما دیده روز جهانی کودک به سه کودک ناز و با اخلاقتون مبارک
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم. روز باران جون هم مبارک.