گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

حسم فرق داره با بقیه

1394/7/5 14:24
615 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از بقیه می پرسم چه حسی داری که بچتون بزرگ شده و میره مهد یا مدرسه؟می گن :

خوشحالیم بزرگ شده.

سخته اما به کارهام می رسم.

خوبه دیگه منم به کارهام میرسم.

ولی من ذوق می کنم گریه شوق می کنم آخه بچه های دوکیلویی من حالا اونقدر بزرگ شدن که پیش کس دیگه ای باشن و بتونن مراقب خودشون باشن . اونقدر بزرگ شدن که از من دور باشن . 

اما بی قرارم . دلتنگم . طاقت دوری ندارم . خیالم راحت نیست. 

اما خوشحالم که بچه ها دیگه یه مامان همیشه خسته ندارن. که عصبانی بشه توی دست و پاشن موقع انجام کارهای خونه . یه خونه همیشه نامرتب ندارن. همه چیز داره نظم پیدا می کنه .

خوشحالم که کلی مورد توجه و محبت هستن.

خوشحالم که دیگه توی خونه زندانی نیستن.

خوشحالم که همبازیهایی هم سن خودشون دارن.

خوشحالم که پیش آدمهایی هستن که از روی اجبار نگهداریشون نمی کنن بلکه دوسشون هم دارن .

بچه ها هم خوشحالن از روی رفتارشون می شه فهمید.

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان علی مردان
5 مهر 94 16:12
آره گلم شما خیلی متفاوتی که اگه این نبود توان 3تا بچه رو نداشتی خیلی خوبه که متفاوتی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
نه منظورم این نبود . فکر کنم زیادی حساسم.
مامان علی مردان
6 مهر 94 0:18
منظورت رو متوجه شدم میدونم چی میگین میگم اگه زیادی حساس نبودین و بچه دوست نبودین و چون دست تنها بودین کم میاوردین کلافه میشدین. خوبه که متفاوتی و گرنه هر روز بچه میزدی هر روز گریه و..... اما فقط یه چیزش بده که خودت داغون و پیر میشی. اذیت نیشی یکم کمترش کنید بهتر یعنی یکم بیشتر به فکر خودتون باشین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
راست می گین اما سخته من اینجوریم . روی بچه حساسم مخصوصا بچه خودم . بچه هام برام خیلی با ارزشن . همیشه بهشون به چشم آینده سازها نگاه می کنم باور کنین.
زهره مامان دوقلوها
6 مهر 94 6:51
سلام درکتون میکنم منم خیلی ذوق دارم بچه هام دارن بزرگ میشن مخصوصا عکسای اول تولدشون رو با الان مقایسه میکنم دلم میخواد جییییییغ بزنم!!!! سلامت باشید کنار هم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
انشاءالله انشاءالله. من که می گم بچه های دوکیلوییم جوجه بودن باور کنین لباس صفر هم براشون بزرگ بود.
مامان علی مردان
11 مهر 94 14:55
بهبه خدا قوت چقدر پست چند تا رو خوندم چند تا هم موندن. اما حتمان میام همه رو میخونم پس با این اوصاف فقط میشه گفت ایشااله خدا توانت رو چند برابر کنه