گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

مهد کودک

1394/6/23 9:04
2,071 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یکی دو ماه تحقیق و جستجو تونستم یه مهد انتخاب کنم که کمی هم به خونه نزدیک هست . میشه پیاده رفت . البته برای من 5 دقیقه راه هست اما به پای بچه ها طولانی تره .

محیط مهد و مدیرش واقعا بهم آرامش دادن . پرستارشون را هم چندباری دیدم خوشرو و با حوصله هست و مدت زیادی هست که پرستارشون هست. مربیشون جدیده از شانس ما تا سال گذشته چندین سال مربیشون ثابت بود اما اون مربی قبلی تازه بچه اش به دنیا آمده و تا مهرماه توی مرخصی زایمان هست و از مهر مربی پیش میشه .

از ساعت 8 تا 12 هست و آموزش دارن. خیلی نهارشون برام مهم بود که خوشبختانه برای نهار میارمشون خونه.

گفتن که آموزش دارن. ریاضی و علوم و شعر با مربی موسیقی . خدا داند . خیلی تأکید کردم بر نگهداریشون واقعیتش اینکه اگر یاد همه نگرفتن مهم نیست اما خوب ازشون نگهداری بشه.

بهشون گفتم برام خیلی عزیزن گفتم نمی خواهم از سر خودم بازشون کنم . گفتم نمی خوام با گریه ازم جدا بشن . گفتم اگه هر جشن و برنامه ای باشه حاضر به همکاری هم هستم. ولی نمی دونم با بچه ها چطور تا کنن. البته این مهد در همین مکان سابقه زیادی داره توی تبلیغات نوشته 20 سال اما چند سالی که مامانم توی این محل هست این مهد هم بوده. دقیقا کنار پارک آبی ایرانیان . ولی اصلا بوی کلر نمی آمد .

برای بازی هم سالن داشتن . بچه ها توی حیاط بازی نمی کنن . البته بچه های پیش توی حیاط وسایل بدنسازی دارن مخصوص بچه ها ولی این گروه سنی را فقط توی سالن بازی می کنن. 

دوربین هم داشتن و خوب شاید گاهی بشه پیگیری کرد . نمی دونم . از همین الآن هم گفتم که سه ماه زمستون نمیارمشون گفتن مشکلی نیست. اول ماه اعلام کنین .

شهریه مهرشون را هم از همین الآن دادم . امیدوارم که پشیمون نشم.

وسایل هم خودشون می خرن و هزینه اش را می گیرن ولی کیفشون را گفتم خودم می گیرم که فانتزی باشه ، بچه ها علاقه داشته باشن روی دوششون تحمل کنن . البته کیف دوشی دوست دارن اما وقتی خسته هستن شاید مجبور باشم خودم حملش کنم .

راستی عکسهای 3*4 شون هم قشنگ شده . باباشون که خیلی ذوق کرد آخه بازم من تنها رفتم عکس بگیریم البته با مامانم.

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامانی
23 شهریور 94 13:54
سلام عزیزم خدا حفطشون کنه برات من از اولای وبلاگت خواننده خاموش بودم خوشحال میشم بهمون سر بزن ببوسشون به جام
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام ممنونم. پس شما آمار بازدید را بالا برده بودین. حتما آمدم.
مامان علی مردان
23 شهریور 94 15:15
ای جان چه عکسایه مردونه ای عزیزم چه خوب که مهد اینجور امکانات رو داشته باشه. شهریش نفری چند شد؟.مهدش مجهز خانومی خیلی سخت نگیر یکمم به فکر خودت باش راستی چندشب پیش علی رو بردیم پارک.یه خانومی بچهاش رو صدا زد ارصلان اردلان من با تعجب برگشتم دیدم 2قلو هستن و واقعا شبیه پسرای شما شک کردم و مامانشون نگاه کردم به نظرم شبیه شما نبود باز دیدم میگه ارشیا بیا پسرم دوباره جا خوردم برگشتم منتظر ارشیا که ببینم 3قلو هستن.اما به علت شلوغی پارک و چون شب بود ذهنم رفت روی علی و مراقبت از علی دیگه قسمت نشد. ارشیا رو هم ببینم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی. آره مهدهای بهتری هم بود اما کمی از ما دور بودن. شهریه مهد سه ستاره 140 هستش اما اینا به خاطر حیاط کوچیکشون دو ستاره هستن اما همون شهریه را می گیرن. غلط املایی ارصلان
مامان باران
23 شهریور 94 18:32
عــــــــــــــــــزیزم انشاا... دانشگاه رفتنشون مامان گل پسرا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
انشاءالله .
مامان دوقلوها
24 شهریور 94 22:45
به سلامتی مرضیه جون . منم بچه ها رو بردم هفته پیش ولی پشیمون شدن و برگشتم نمیدونم چرا!!! فقط یادت باشه برا هر سه نا شون واکسن آنفولانزا رو بزنی چون پاییز خیلی فصل بدیه پر از ویروس های مختلف ... بوس بوس بوس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی. قرار بچه ها از اول مهر برن. باید با دکترشون مشورت کنم برای واکسن.
مامان دوقلوها
24 شهریور 94 22:45
یادم رفت بگم چقدر عکساشون خوشگل شده
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامانی
25 شهریور 94 9:56
ای جااااانم خاله دورتون بگرده خدا چقدر عکساتون ناز شده خدا حفظتون کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
انشاءالله بچه های ناز شما را ببینیم ، دوساله شدن برای دفترچشون عکس می گیرین
مامان ریحانه
25 شهریور 94 15:36
چه عکسای پرسنلی قشنگی ناز بشید ناز نازیا
خاله نگار
27 شهریور 94 11:19
رفته بودیم واسه داداشم خواستگاری دیدیم عروس نشسته خیلی ریلکس با شلوار لی و تیشرت! مامانم تو گوشم گفت: خوبه والا نه شرمی، نه حیایی، نه … همینجوری داشت میگفت که عروس با چادر از آشپزخونه چایی به دست اومد سلام کرد! هیچی دیگه فهمیدیم اون داداش عروس بود!
مامان فاطمه حانیه
29 شهریور 94 13:03
ماشالله هزار ماشالله عکساتون محشره نازنازی ها انشالله مهد محیظ سالم و خوبی باشه براتون و بهتون خوش بگذره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی ممنون. انشاءالله
مامان فاطمه حانیه
29 شهریور 94 13:16
راستی آجی جون جواب آزمایش اردلان عزیز رو نگرفتی؟ منم میخوام هفته دیگه ببرم دخترارو یه عکس از پاهاشون بگیرم احساس میکنم کمی پرانتزیه و روی پنجه هاشونم راه میرن میترسم بقیه میگن اینقد وسواس نباش هنوز اول راه رفتنشونه..... اما میترسم دکتر هم بهم گفت روزی نیم ساعت حتما ببرمشون تو آفتاب اگه نه به خاطر کمبود ویتامین D نرمی استخوان میگیرن اما تو خونه آپارتمانی ااآفتای کجا بود نمیدونم چیکار کنم؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
نه هنوز عزیزم. عجله نکن بگذار یه چند ماهی از راه رفتنشون بگذره. همه بچه هایی که زیادی از روروک استفاده کردن روی پنچه راه میرن. از وقتی بچه ها نوزاد بودن روزی یه ساعت زیر نور خورشید می خوابوندمشون . ساعتهای 10 صبح پرده را می زدم کنار . درسته مثل آفتاب مستقیم نیست اما بهتر از هیچیه. الآن هم که می برمشون پارک آفتاب می خورن دیگه . شما هم همینکار را بکن البته گفتم آفتاب صبح بهتره اما آفتاب ظهر مضره.
زهره مامان دوقلوها
31 شهریور 94 8:18
سلام مرضیه جون یک مدت هرچی نظر می زارم نمی دونم چرا براتون ثبت نمی شه کلی تبریک و از این حرفا اشالله عکس دومادیشون عکس دانشجویی شون عکس ویزا و پاسپورتشون!! انشالله مهدکودک خوش بگذره بهشون مواظب سرماخوردگی باشید. زینک هم بدید مقاومت بدنشون زیاد بشه منم به فکر مهد هستم انشالله بعد عید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . از همه دعاهای خوبت ممنونم. شربت زینک هم می خورن البته برای سفیدکی که روی ناخوناشون هست اما خوب اشتهاشون را هم بهتر کرده ولی نمی دونستم مقاومت را هم بالا می بره. ممنونم.
زهره مامان دوقلوها
3 مهر 94 12:33
سلام نمی دونم پیام ها ارسال میشه یا نه مرضیه جون انقدر پیغام گذاشتم و خبری نشد خسته شدم دوباره تبریک بگم اگه پیغامم رو دیدی از مهدکودک پسرا بگو برامون خوش باشن جوجه طلایی هات
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
هر چی بوده تأیید کردم . ممنونم زهره جون برای تبریکاتون عزیزم. حتما می گم بگذار عکسها را هم بریزم روی سیستم با اسنادش خدمت برسم. راستی وب بچه ها تون را آپ نمی کنین یا من اشتباه می کنم.
مامانی
4 مهر 94 15:15
واقعا قیمتش مناسبه اینجا مهد ساده با حیاط کوچیک که سالن هم نداره ۱۹۰ گفتن. غلط املایی هم مال نظرهای قبلیم بود
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
قیمتی هست که بهزیستی تعیین می کنه مهد هم کمی دستکاری می کنه. البته با ما به خاطر مخارج بالا گفتن شهریه سال گذشته را پرداخت کنین. بعضی ها واقعا درک دارن.
سلام
5 مهر 94 8:43
سلام مرضیه جون احتمالا بعضی از پیامها درست ارسال نشده ممنون که به من سر می زنی آپ می کنم خانومی ولی مثل شما فعال نیستم ما منتظر خبرهای مهدکودک می مونیم پس انشالله پسرای گلت همیشه سالم و سرزنده و شاد باشن و سایه شما هم بالای سرشون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیز دلم . انشاءالله .