گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

این روزها

1394/4/14 4:32
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی وقتم کمه همش برای بچه هاست. همه زندگیم برای بچه هاست . اما خستگی باعث شده کمی عصبی بشم اما باز نیرو گرفتم. (ققنوسی شدم برای خودم هی می میرم از نو متولد می شم.قه قهه)

خواب بچه ها به خاطر ماه مبارک کمی بهم ریخته ولی دو ساعتی که روزها با هم می خوابن را جدیدا من هم باهاشون می خوابم قبلا به خونه و پخت و پز می رسیدم الآن استراحت می کنم. 

خدا را شکر مامان و بابام بعد از یک ماه مسافرت برگشتن و بخشی از کوله بار خستگی من را به دوش می کشن وقتی که کم میارم زیر سایشون استراحت می کنم و بچه ها را می برن تا من به خونه برسم ولی بازم حواسم پیش بچه هاست . 

ما واقعا نمی دونستیم با دلتنگی ها و بهانه گیری های بچه ها چطور کنار بیایم . میامدن جلوی من چهارزانو می زدن دستشون را روی گوششون می گذاشتم و گفتن عزیز ، بابا و ... یعنی زنگ بزن با عزیز جون و باباعلی صحبت کنیم . تقریبا هر روز هم موفق می شدن . دو هفته گذشت تا باور کردن که بابا و مامان توی خونشون نیستن حتی توی حمام را هم می گشتن و خوب به خاطر نداشتن کمک ما هم زیاد از خونه بیرون نمی رفتیم و این موضوع رنج دوری بچه هام را بیشتر می کرد گاهی شبها با باباسعید بیرون می رفتیم اما دوباره وقتی میامدیم خونه روز از نو روزی از نو...

ارسلان

ارشیا

اردلان

ارسلان و اردلان

بلآخره باباسعید راضی شد استخر بچه ها را ببره باد کنه چون نمی تونستیم خودمون توی خونه باد کنیم و از طرفی هم ابعادش باعث می شد باباسعید خجالت بکشه توی خیابون راه ببره.

خلاصه باد شد اما همون نیم ساعت اول بازی و قبل از اینکه حتی آبش کنیم ارسلان گاز گرفت و یه حلقش پنچل شد ولی بازم قابل استفاده هست . 

اما چرا همه بازیهای پسر بچه ها خطرناکه آخه...

نمی دونین چقدر حرص می خورم وقتی بازی می کنن .

  1. روی دیواره استخر سوار می شن و اسب سوار می کنن بعد یهو خودشون را پرت می کنن توی اندک آب کف استخر(به خاطر کم آبی فقط یکمی کف استخر را آب می کنم که آب بازی ای کرده باشن) .
  2. توی همون اندک آب شیرجه می زنن.
  3. توی همون اندک آب اردلان بچه ها را می اندازد. خیلی جالب بغلشون می کنه و سعی می کنه بندازشون توی آب.
  4. توی همون اندک آب یه وقتها هم به شکم دراز می کشن دست و پا می زنن .
  5. از همه بدتر اون آب خیلی کثیف را می نوشن و صدای من را حسابی در میارن.

فکر کنم این کارها را از سفر شمالمون سوغات آوردن فقط به قولی آب نمی دیدن که شنا کنن وگرنه شنا گرای خوبی هستن.

اما با وجود همه اینها از بازی محرومشون نمی کنم . کم کم یاد می گیرن حالا حالا ها وقت دارن هنوز دو سالشون هم نشده .

دفعه اول که استفاده کردن خیلی ذوق کردن اما چون هر کار کردم راضی نشدن شورت بپوشن نمی تونم عکسای قشنگشون را بگذارم ولی دفعه بعد دیگه با اما و اگر و شرط و شروط که باید یه چیزی بپوشن رفتن توی آب.

ارشیا و اردلان

بچه ها فقط لذت می برن و من حرص می خورم و بیشتر از اون البته لذت خنده های قشنگشون.

ان شاءالله خدا دامن همه را سبز کنه . دارم پیر می شم اما پیر دسته گلام نه زمانه. این موهای سفید شده خیلی می ارزه . این صورت زرد و زار و خسته بیشتر .

خدا هیچ کس را از این لذتها بی نصیب نکنه . از وقتی متأهل شدم همیشه از خدا می خواستم که من را بی فرزندی امتحان نکنه که از عهدش بر نمیام خدا هم امتحانی صد البته در حد توانم می گیره چون توی قرآن خودش گفته که بیش از توان کسی از اون نمی خواهد. خدا به من هم توان داد تا بر خلاف عقیده خیلی ها بعد از دوسال از روزه ماه مبارکش بهرهمند بشم. دعا کنین تا آخرش دوام بیارم.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان علی مردان
14 تیر 94 8:18
عزیزم انشااله همیشه شاد باشین آره واقعا خدا انشااله هیشکی رو بی بچه نذاره بحق همین ماه عزیز انشااله که خدا خودش همیشه پشت و پناهت باشه و خودش کمکت کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . انشاءالله
ی فرشته کوشولوو
14 تیر 94 10:47
اخخخخخخخخخخخ که خاله فداشون بشههههههههه وروجکایییی ی شیطونک روو اوخییییی اجییییی خداببخشتشون بهتون اجی شکر کن باشه هر وقت خسته میشی شکر کن خاخری واسه شیطونکا حتماا اسپند دود کن اجی میسپارمتون به خدا الهی همیشه شاد و سلامت کنار هم باشین وایییییییی خاله قربونشونن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم از این همه ذوق
مامان ریحانه
14 تیر 94 13:34
مرضیه جون انشالله که تنت سلامت باشه خواهر نماز و روزه هاتم قبول عزیزم چه خوب که وقتی خوابن شما هم میخوابی سلامتید مهمتره به قول معروف کار همیشه هست اول خودت بعد کار استخرشون مبااااااااااااااارک فدای شیطنتاشون مرضیه جون همین شیطنتاشون باعث میشه که بهشون خوش بگذره اگه میخواستن مثل آدم بزرگا خیلی چیزا رو رعایت کنن که لذتی نمی بردن از این آب بازی قربون ارسلان دندون موشی برم که با دندونای تیزش استخرو گاز گرفته واقعا دعای قشنگی کردی خدا هر کی بچه نداره دامنشو سبز کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی ریحانه جون از این همه توجه و وقتی که گذاشتی دوست عزیزم.
مامان منصوره
14 تیر 94 18:24
ای جونم .چه لذتی میبرن از آب بازی.من عاشق اون عکس اردلانم که با تمام شیطنت از لای نردها داره نگاه میکنه.ماشالله به گل پسرای با محبت.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی منصوره جون
عاشق این سه جوجه بلا
14 تیر 94 23:46
ای جانم چه بانمک و شیرینن این ووروجکا ارزوی سلامتی وسربلندی برای این خوشملا و مامان مهربون و صبورشون
زهره مامان دوقلوها
16 تیر 94 13:00
سلام خانومی ببوسید روی گل پسرای شیرینتون رو پسرای منم یک استخر دقیقا شبیه همین دارن که ما تو خونه بادش می کنیم شما هم امتحان کنید شدنی هست آخه اگه همین طوری با باد نگهش دارید به زودی سوراخ سوراخ شده و چیزی ازش نمی مونه اینو جدی می گم من بعد هر بار استفاده جمعش می کنم البته تا الان دوبار سوراخ شده که با چسب مخصوصی که تو بستش هست می تونید درستش کنید تو خونه ما قبلا یک تلمبه باد داشتیم که مخصوص باد کردن چرخ دوچرخه است حدود ۲۰ یا ۳۰ تومن می تونید بخرید خیلی هم جدیدا کوچیکن و خوبم باد می کنن بعد هم یکی ازمون قرض گرفت دیگه نداد الان با دهان مبارک بادش می کنیم خیلی سخت نیست می ارزه به ماندگاری بیشترش!! البته به کمک همسر منتها چند روز پیش من به تنهایی بادش کردم نه کاملا سفت و محکم و پر باد ولی در حد قابل استفاده بودن بود ببخشید زیاد حرف زدم اینا رو گفتم که شاید مشکلتون با این باد کردن استخر یکم کمتر شه اگه دوست داشتید می تونم عکس استخر پسرا رو بعد باد کردن خودم براتون بفرستم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم .این استخر باد کردن هم معضلی هست برای خودش
zakieh
20 تیر 94 0:27
واي آب بازي عزيزاي خاله مباركتون باشه