گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پیشرفت صحبت ارسلان

1394/3/2 11:33
600 بازدید
اشتراک گذاری

.: ارشیا اردلان ارسلان تا این لحظه ، 1 سال و 9 ماه و 9 روز سن دار د:.

ارسلان هر روز یه حرف تازه یاد می گیره تازگی کفش و ترسید و ماشی(ماشین) را می گه .

یادم رفت بگم که خیلی وقته که ارشیا را می گن اما اردلان و ارسلان را یه چیزه نامفهوم میگن شبیه دد.

ارسلان می گه ارشی

اردلان میگه اییا

یه وقتهایی هم ارسلان به مامانم می گه عزیییییز جو که خیلی برامون جالبه.

ارسلان خیلی با من حرف می زنه اما معنی همشون را نمی فهمم.

خیلی جدی میادم می گه بابا عَ (بابا علی) بعد اداهای بابام را در میاره مثل دست زدن محکم و با دستهای دراز شده به جلو و حرکت دست به معنی برو و می گه بیو بعد با ناله می گه عزییییییییز. همه اینها در راستای حرکت به سمت طبقه بالا می باشد.

وقتی هم که قرار هست به چیزی دست نزنن ارسلان اخم می کنه و با انگشت اشاره و حالت تهدید می گه دددددددس(مثل وقتی که خودمون می گیم دست نزن) بعد طاقتش نمیاد و خودش دست می زنه منم ادای خودش را درمیارم و ارسلان هم قه قهه

پسندها (9)

نظرات (8)

مامانی و بابایی
2 خرداد 94 11:45
مرضیه جون تبریک میگم با سه تا جوجه طلایی ناز خدا حفظ شون کنه. بچه ها نعمت خدان خوش بحالتون که سه تاشو یکجا بهتون داده. ولی خیلی سخته من هرچقدر فک میکنم میبینم بزرگ کردن 3 تا یکجا غیره محاله. والا ما که یدونه را چند نفری نگه میداریم. خدا قوت. مامان ایلیا از تبریز
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
هزار ماشاءالله به پسر نازتون . خدا حفظش کنه . وقتی آدم توی شرایط خاصی قرار می گیره خودش را وفق می ده اگه منم جای شما بودم همین فکر را می کردم.
مامان مبینا
2 خرداد 94 16:25
ایشالله خدا نگه داره گل پسملا باشه منک خیلی دوسشون دارم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آمین . ممنونم . منم فرشته ناز شما را خیلی دوست دارم.
مامی جون
2 خرداد 94 18:25
خداحفظشون کنه
مامانی
2 خرداد 94 20:09
سلام اجی گلم خوبی..پسرای ناز خاله خوبن دلم براشون تنگ شده بود...اجی کمممممممممممممممک شما شیر خشکم میدادی؟شیر خودتو چی؟چقدر ؟چه جوری؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام گلم. اگه شیر داری بهشون شیرخشک نده. شیرخودت را تقویت و بیشتر کن گلم.
مامان ریحانه
2 خرداد 94 21:37
ای جاااااااااااااااانم عزیزای من ماشالله به اینهمه شیرین زبونی و پیشرفتی که داشتن مرضیه جون ببوووووووووووس گلای نازتو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
zakieh
5 خرداد 94 17:06
شاپرک مامی
5 خرداد 94 17:39
تو این سن بچه ها هر روز یه ادایی در میارن ماهم کلی ذوق میکنیم سه قلوهارو ببوس
مامان زکریا
8 خرداد 94 11:30
لذتی زیباتر از تکمیل روند صحبت کردن بچه ها نیست ماشالله