گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پارک و تفریح

1394/2/31 2:08
747 بازدید
اشتراک گذاری

.: ارشیا اردلان ارسلان تا این لحظه ، 1 سال و 9 ماه و 7 روز سن دارد :.

هر وقت که فرصت بشه می برمتون پارک نزدیک خونه یا کمی اونطرفتر که باز هم میشه پیاده رفت و سرسره داره.

بچه ها مؤدبی هم داره که عاشق شما هستن یکیشون به اسم عطیه 8 سالش هست و از بقیه بزرگتره و رقابت سر محبت به شما را در دل بچه ها انداخته با همه وجودش به شما کمک می کنه حتی با اونکه خودتون به راحتی از پله ها بالا می رین بغلتون می کنه می بره بالا و بعد اول خودش سر می خوره(سرسره جفتی) و بعد وامیسته شما را از سرسره می گیره.

رقابت سر اینه که کی پایین سرسره شما را بگیره . بغل کی برین . کی بوستون کنه . کی کفشتون را بپوشونه یا بیاره من بپوشونم . 

حتی سرسره را براتون قرق می کنن . هرچند با وجود شما سه تا نوبت به کس دیگه نمی رسه.

دو بار این اتفاق افتاد و من می شستم و نگاهتون می کردم کاری که تا اون موقع انجام نداده بود ؛ چون همیشه در حال دویدن دنبال شما هستم.

یه هفته ای بود نرفته بودیم اون پارک که یه بار که با ارشیا و ارسلان داشتم می رفتم و اردلان را سپرده بودم به مامانم که به خاطر کمردرد همراهیمون نکرده بودن. 

خلاصه عطیه که ظاهرا خونشون در جوار پارک هست شما را نرسیده به پارک دید . از سوپر آمده بود و با دست و دلبازی و ذوق و شوق خوراکیهاش را با شما خواست تقسیم کنه که قبول نکردم و جالب بود که تا ما را دید دوید سمتون و ارشیا دست من را رها کرد و گردن عطیه را بغل کرد.

پسندها (4)

نظرات (0)