گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

شلوارک معروف

1393/11/5 9:25
288 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چرا بچه ها از این شلوارک اینقدر خوششون اومده بود اما همه اسرار داشتن که حتما بپوشن بعد از کلی تقلا که یه پاشون را می کردن هر کار می کردن دیگه نمی تونستن پای دیگشون را توی شلوارک بکنن و با جیغ و نق نق میامدن از من کمک می گرفتن. من این شلوارک را گذاشته بودم به عنوان دستمال استفاده کنم شد اسباب بازی بچه ها که هر کدوم نیم ساعت هم باهاش مشغول بودن.

ارشیا در حال بازی مورد علاقه (جارو کشیدن)

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان ریحانه
5 بهمن 93 10:03
الهی فداش شم چه بامزه رو شلوار پوشیده مرضیه جون حالا که بهش علاقه دارن بذار باهاش بازی کنند باور کن این شلوارکه از صد تا ماشین کنترلی و این چیزا بیشتر براشون ارزش داره نازنین که اینطوریه یه عالمه عروسک داره بازم با یه شالی که پاره شده بازی میکنه و خیلیم دوسش داره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
حق با شماست . من هم دیدم سرگرم هستن بهشون میدون دادم.
مامانی علی
5 بهمن 93 14:44
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فداش بشم ناز پسرو
معین
5 بهمن 93 19:22
بازم عکس سال عالی بود و معرکه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
نظر لطفتونه