گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پروژه تعطیل

1393/10/25 16:05
282 بازدید
اشتراک گذاری

راستش من از شنبه شب رفتم خونه مامانم چون یکشنبه روز نذرشون برای سلامتی بچه ها بود که در بارداریم نذر کرده بودن. خوب این ایام جشن زیاده و مولودی هم خوندن ، من همش فکر می کردم چطور جلوی قر دادن بچه ها را بگیرم مامانم هم می خندید و می گفت اشکال نداره . نتیجه این شد که بچه ها نیم ساعت قبل از مراسم خوابیدن که من حاضر بشم بعد از پذیرایی آخر مراسم هم بیدار شدن و مقدار کمی از مولودی را گوش کردن و اینقدر متعجب بودن که حتی نمی خندیدن و دست هم نمی زدن فقط خانوما را نگاه می کردن و شوکه شده بودن.

با خودم گفتم از دوشنبه پروژه را جدی تر اجرا کنم که به خاطر بچه ها و اسرار مامانم و اینکه روزها همسرم از شهر بیرون بود و نگران ما نباشه چند روزی موندیم و متوجه یه مطلب جدید هم شدم اینکه ارشیا شیر گاو نمی خوره حتی توی خواب هم چندشش می شه .

خلاصه وقتی برگشتیم خونه هوا هم سرد بود و خونه ما سردتر و متوجه شدم وقتی ارسلان را مرتب می شورم سرماش کرده و فاصله تخلیه هاش خیل کم شده و اصلا هم دوست نداره روی قصری بشینه و فرار می کنه (حتی توی اتاق)

کمک هم ندارم . 

دندوناشون هم خیلی اذیت می کنه.

نتیجه این که تعطیل شد تا کمکی داشته باشم یا هوا گرمتر بشه بتونم خونه یکی از مادرها برم و از حیاطشون استفاده کنم .

 

پسندها (4)

نظرات (3)

❀نیکتا❀
25 دی 93 18:08
آخی چه سه قلوهای بلایی ! انشاالله همیشه سلامت یاشن به منم سر بزنید .
مامانی رادین
26 دی 93 20:50
خوب کردی عزیزم الان هوا سرده خیلی سخته ایشالا هر وقت شروع کردی موفق باشی ببوس قند عسلارو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان آروین(مهناز )
28 دی 93 10:04
اره عزیزم منم که بهتون گفته بودم الان هوا سرده خیلی خوب کاری کردی ببوس قند عسلا رو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . دیگه انرژی هم ندارم باشه تا مثل پسرعمشون 3 سالگی