گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پیشرفت پروژه

1393/10/14 13:37
184 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی سخت نگرفتم اما با توجه به تحقیقات انجام شده شما آمادگیش را دارین.

وقتی توی آشپزخونه هستم ، شما دوتا (اردلان و ارسلان) هم با من هستین و از کمر لخت می کنم و یکم می ذارم روی قصری و بقیه ش را هم بازی می کنین و آموزش می بینین و منم با خیال راحت به کارهای آشپزخونه می رسم . البته آشپزخونه چون اپن نیست خوب گرمه .

دیگه خبری هم از کنجکاوی زمان تعویض پوشک نیست براتون عادی شده و موقع تعویض پوشک می گم دستا بالا شما هم دستتون را می برین بالای سرتون.

از شورت آموزشی چسبی هم گاهی استفاده می کنم. گاهی هم توی خونه از کمر لخت هستین و آموزش می بینین .

نتیجش این شد که جیش را به لحجه خودتون می گین و شلوارتون را می کشین جلو. اما وقت می پرسم بدون توجه به اینکه دستشویی کردین یا نه فقط می گین که منظورم را می فهمین . 

خیلی ها می گن زوده . 

مامانه (مادرشوهرم) می گن پی دو سالگی را به تنت به مال.

مامانم می گن تا سه چهارماهی طول می کشه . البته داداشم از شش ماهگی منظورش را می رسونده و دیگه کهنش را خیس نمی کرده .

ولی خدا بزرگه به من هم صبر عاجل عنایت می فرماید ان شاءالله و البته به دعای دوستان مهربونم.

برامون دعا کنین . 

ولی خیلی سخت نمی گیرم از جمعه که آموزش متوقف شده چون حریف سه تاییشون نمی شم اما تا عید اگر آشنا هم بشن پیشرفت خوبی هست حالا آموزش کامل باشه توی گرما.

 

 

پسندها (7)

نظرات (6)

مامانی رادین
15 دی 93 0:00
سلام عزیزانم .موفق باشی مامانی مواظب باش بچه ها سرما نخورن حتما مطالب روانشناسی تو نت سرچ کن درموردش بخون چون اگه زود باشه و حالا امادگی نداشته باشن خدای نکرده استرس بهشون وارد میشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . خونه گرمه و منافذ پوشیده . در مورد مسئله روانی این کار هم تحقیق کردم اونی که آمدگی کامل را نداره من هستم.
مامان سبا
15 دی 93 1:10
سلام.من دوباره رای دادم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم برام ارزشمنده ولی دیگه امیدی نیست.
زهره
15 دی 93 1:56
خسته نباشی مرضیه جون کار سختی رو شروع کردی و امیدوارم زودتر نتیجه بگیری منم خیلی دوست دارم شروع کنم اما تنبلی میکنم دختر من دو هفته بزرگتر از قند عسلای شماست میام از تجربیاتت استفاده میکنم خیلی دوست دارم تو جشواره رتبه بیارین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم. توی جشنواره که رتبه ای نمیاریم اما از محبتهای شما ممنونم. منم یه مدتی هست دوباره کنار گذاشتمش آخه چندتا کار مهم دارم مثل دندانپزشکی و ختم انعام مامانم که نذر به سلامت به دنیا آمدن بچه هام بود و تا حالا محقق نشده بود ولی می گن نباید وقفه بندازی و کاری که شروع کردی را تمام کنی وگرنه بی نتیجه هست.
نیلوفر
15 دی 93 10:27
سلام...به نظر من که زود نیست من دو تا پسرامو از 1 سالگی شروع کردم و یاد گرفتن! تنها نکته اینه که اگه شروع کردی قطع نکن اگه هی قطع کنی خیلی سخت تر میشه! ارسلانم که کاملا مشتاق بدون پوشک باشه!
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی. انرژی گرفتم . فقط می گین چقدر طول کشید؟ چه روشی را استفاده کردین ؟ راهنماییم می کنین.
زیــنب (مامان)
15 دی 93 10:41
سلام عزیزم خیلی خوبه که از الان یاد بگیرن نگاری من از 19 ماهگی یاد گرفت وفقط 2 هفته مواظبش بودم ودم به ساعت میگفتم جیش داری و ازش می پرسیدم بعد خودش یاد گرفت حالا کار شما خیلی خوبه که زود بهشون یادمیدی امیدوارم اذیتت نکنن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی خوشحالم کردین که گفتین . بلاخره یکی هم پیدا شد قبل از دو سال و نیم بتونه این کار را انجام بده.
مامان گلشن
17 دی 93 18:56
من هم این زمانها رو با بچه ها مشگل داشتم اما یهو نمیشه ..سر صبر خودشون یاد میگیرن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
کار خیلی سختی هست