گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

یک اتفاق قشنگ

1393/7/12 15:28
557 بازدید
اشتراک گذاری

عصر جمعه توی خونمون بودیم که ارشیا روی پاهام بود و اردلان بغلم و هردو شیشه شیر توی دهنشون بود که شیشه اردلان افتاد بالای سرش روی زمین ارسلان هم همون نزدیکی بود تا بیام و با دست مخالف شیشه شیر را بردارم که ارشیا اجیر نشه دیدم ارسلان با مهربونی شیشه شیر را داره می کنه توی دهن اردلان و اردلان هم همکاری می کنه و با دست هم شیشه را می گیره ، ارسلان که خیالش راحت شد شیشه گرفته شده رفت و دوباره نشست پشت در آشپزخانه منتظر باباشون...

چقدر صحنه شیرینی بود برام خستگی هام از صبح تا عصر به در شد ...

دوست دارم پسرهایم همدیگر را حمایت کنن دوست دارم مثل کوه پشت سر هم باشن چون معلوم نیست پدر و مادر تا کی زنده هستن که حامی بچه هاشون باشن.

خدایا شکر

پسندها (11)

نظرات (8)

مامانِ بهار
12 مهر 93 15:29
عیدتون مبارککککککککککک . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عید شما هم مبارک
مامان آنیسا
12 مهر 93 15:55
مامان کیانا
12 مهر 93 15:56
وای خدای من چقدر بامزه. درسته که خیلی داری وقت و انرژی می ذاری اما خدا این قدر برات لحظات قشنگ رقم می زنه که گاهی واقعا سختیهاش یادت می ره. سالم و سلامت باشید مامان و بابا و سه قلوها.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خانومی واقعا هم همینطوره
دختر مروارید
13 مهر 93 15:17
سلام من خواهر گلشن هستم امید وارم به من سر بزنید
مامان هانا و آریا
19 مهر 93 17:16
عزیزم چه لحظه نابی بوده آفرین به شما که انقدر گلید،خدا حفظتون کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم
ریحانه
30 مهر 93 1:01
سلام ... اشک ام رو در اوردین البته از ناراحتی نبود ..از حس های مشترکی که من و شما تجربه کرده و میکنیم ...و چقدر شیرینه امیدوارم همه بچه ها مخصوصا کوچولوهای من و شما و تمام سه قلو ها عاقبت به خیر باشن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم.خوشحال شدم به ماهم سر زدین من از دوران بارداری وبلاگ شما را مطالعه می کردم و امیدوار می شدم.