گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

ارشیای نازم

1393/6/31 9:58
782 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل پسرم خوب غذا و شیر می خوری خوب بازی می کنی و خوب می خوابی. بوس فدات بشم که خودت می خوابی.

نست به داداشیا وابستگیت به بیشتره چون مریض بودی و همش بغل خودم بودی تا آروم بشی گاهی راه می بردمت گاهی باهات بازی می کردم گاهی لالایی و شعر گاهی هم توی بغل هم گریه ... خلاصه هم سر تو را گرم می کردم و هم حواسم خودم را پرت . که نفهمم خسته شدم کمک می خوام باید تاشب که بابا از سر کار بر میگشتن طاقت می آوردم . گاهی صبح تا شب توی بغلم بودی و بابا که می آمدن یک استراحت نصفه نیمه و تجدید قوا برای شب که تا صبح باز باید بغل می کردم و آرومت می کردم تا بقیه بخوابن. اما بدون که عاشقتم و این کارها را با عشق کردم و بی منت فقط دارم از روزمرگیهامون تعریف میکنم گلم فکر نکی غر هستن درددل هستن نازنینم.

عاشقتم و شما هم عاشق بازی با توپ بازی که شروع به راه رفتن و دویدن کردی تا قایم باشک با اردلان اونم در شرایطی که اردلان نمی دونست موضوع از چه قراره. یک بار پشت دیوار دیدت و گفت اِتعجب دَخنده یعنی اینجایی دکی. بعد رفت شما هم هی پشت دیوار قایم می شدی و منتظرمتنظر بعد یک مدتی که می بینی نمیاد دیگه می ری.

عاشق کلاغ کلاغه هستی نوبت به هیچ کس هم نمی دی و از ته دل می خندی وقتی کف پاهام می ذارمت و هوا می برمت که دیگه دنیا مال پسرم هستقه قهه

عکس در ادامه ...

پسندها (3)

نظرات (0)