گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

برای ارشیای گلم

1393/6/31 8:59
628 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز بلای خودم.

خیلی شر شدی ها .چشمک البته خوب من همیشه بچه شیطون را از آروم بیشتر دوست داشتم ولی فکر نمی کردم سه قلوی شیطون چه جوریهخندونک

اما بگم خدا را شکر می کنم اصلا طاقت اینو ندارم که شما آروم باشین فکر می کنم مریضین.

وقتی بیمار می شین همه حتی مامانه می گم خوب بشو شر بازی کن فقط خوب بشو...

عاشقتم گلم.

شما هم عاشق بازی . خیلی خوب معنی بازی را می دونی وقتی چهار دست و پا راه می رفتی دوست داشتی دنبالت کنیم و تا می گفتیم بگیرینش تندتر می رفتی و دقیقا حرکتت می شد مثل یک اسباب بازی کوکی قدمهای کوتاه و سریع و می خندیدی .

عاشق آهنگ خنده هاتم.

پسندها (1)

نظرات (1)

پریسا
31 شهریور 93 10:18
سلام دوست عزیز واییی چه حس خوبی ادم سه تا وروجک داشاه باشه که انقدر خوشگل و خوشتیپ باشن خدا حفظشون کنه یکی از یکی ماهترن دوست عزیز چند قلو داشتن خوبه؟؟؟؟؟یا از دور انقدر شیرینه؟ تو رو خدا دعا کن منم بچه مو بغل بگیرم خیلی انتظار کشیدم الانم که باردارم لک بینی داشتم الانم تب خال تناسلی گرفتم نمیدونم چرا حس میکنم اگه شما دعام کنی همه چیز درست میشه حتما خدا خیلی دوستت داره و بنده خاص خدا هستی که همزمان سه تا نی نی بهت داده او رو خدا از ته دل دعام کننبرا گل پسرای شیرینت تو رو خدا اسپند یادت نره خدا حفظشون کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام پریسا جون.نظر لطفتونه .بچه شیرینه چند قلوش که قند مکرر اما سختیش هم مکرر.من قابل نیستم اما برای شما مخصوص دعا خواهم کرد شاید به این واسطه منم به فیض صبر که بزرگترین نعمته برسم