گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

روزهای مهد

1395/3/5 10:16
809 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن دارد :.

عزیزای دلم خیلی مهد را دوست دارین و خیلی تو مهد راحتین.

با آرامش از من خدا حافظی می کنین و طی روز هم که اذیت می کنین می گم مهد نمی برم هاشیطانشیطانشیطان

صبح بین 6 تا 7 بیدار می شین البته ارشیا اغلب خودش بیدار میشه و بعدش بقیه را صدا می کنم و بغل و بوس و در مورد مهد صحبت می کنیم و زود اجیر میشین.

خودم از 5:30 صبح بیدار میشم که هر روز غذای تازه بخورین نه شب مونده حتی برای صبحانه هم غذا درست می کنم مثل عدسی و سیب زمین سرخ و ...

قبل از رفتن هم یه لیوان شیرو بیسکویت گاهی هم یه لقمه نون پنیر گردو چون وقت چاشتتون ساعت 8 هست.

دو روز اول تجربه بدی در راه برگشت داشتیم خودتون را تو مهد موقع کفش پوشیدن یا تو راه خیس کردین یا جیش گفتین منم روز سوم واستادم تا پرستار جلو خودم ببرتون سرویس و دیگه هیچ مشکلی تا خونه نداشتیم.

تو راه بستنی لیوانی خریدیم و تو خونه جلو تلویزیون نوش جان کردین

خواب ظهرتون عالی شب هم همینطور دیگه تقریبا خودتون می خوابین ولی تو پذیرایی بعد منتقل می شین به اتاق.

عصر ها هم میریم گردش یا پارک یا بازی تو حیاط ولی بیشتر میریم پارک.

کما بیش همچنان لجباز و یه دنده و مغرور هستین ولی قابل کنترلین.

می دونم بهتون سخت میگیرم ولی اینجوری قابل کنترلتر هستین عزیزای من .

حدود 60 تا کلمه انگلیسی بلدین و شمارش فارسی و انگلیسی تا 10 و 7 تا شعر و اسم امامان تا 6 امین امام.

عاشقتونم .

خیلی خوب پیشرفت می کنین و علاقه زیادی به کلمات انگلیسی دارین و جالبه که کامل معنیشونو درک می کنین.

وقتی موز می خورین می گین بنانا و مانکی بنانا دوست داره

ازم می پرسین جیب داری می گم نه من دامن دارم می گین مامان  اسکیرت داره

خوشحالیم که اینقدر علاقه دارین چون این زبان بین المللی خیلی واجبه مخصوصا برای باباتون که از تسلط نداشتن ضرر می کنه.

عاشقتونم کاری می کنم که حسرت این روزها را نخورین

قول می دم و همه سعیم را هم می کنم

شاید نتونستم تو بغلم تا صبح بخوابونمتون و بیرون خونه تو بغلم راه ببرم و لحظات دونفره کمی داشتیم ولی چیزای بهتری را جایگزین می کنم 

وقتی با هم دعوا می کنین ارشیا خیلی با مزه میگه مثلا اردلان نزن یا مقابله می کنین یا میاین شکایت می کنین یا ....

ولی وقتی ازتون بخواهم آشتی کنین خیلی خیلی عشق می کنم

بلند می شین جلوی هم وامیستین و قشنگ دست میدین و همدیگه را بغل می کنین و می بوسین همین برام کافیه که خیالم از آینده و پشت هم بودنتون راحت بشه

دنیا بی رحم نیست ولی آدما دارن بی رحم می شن شما پشت هم باشین و تنها نباشین و بی رحم نشین

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان مریم
5 خرداد 95 14:49
مامان سه قلو ها خدا بهتون قوت که از پس بزرگ کردنشون بر بیاین.واقعا سخته داشتن سه تا بچه
مامان گل پسر
8 تیر 95 8:59
آفرین مامان پرانرژی. خدا قوت