گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

دوباره مهد

1395/3/1 10:35
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه اینقدر اذیتم کردین که دوباره شال و کلاه کردم رفتیم مهد

دوست نداشتم تا 4 یا 5 سالگی بگذارمتون ولی خیلی اذیت می کنین فقط کافیه بالا سرتون نباشم

وقتی رفتیم پرستارها که کلی استقبال کردن و مربیتون بغلتون کرد و چند دقیقه ای که من جلو در کلاس باهاشون هم صحبت بودم شما رفتین نشستین رو صندلیها 

یهو دیدم همه بچه ها دور ارشیا واستادن و می خوان بوسش کنن

خیلی خوشحال شدم

این دو روز هم به عشق مهد رفتن غذا خوردین و خوابیدین و ...

دیشب هم ساعت 9:15 خوابتون برد و صبح هم نزدیک 7 ارشیا بیدار شد و دوتای دیگه را من بیدار کردم

از خوابتونم راضیم 

تو پذیرایی بالشت و پتو گذاشتم و خونه را تاریک کردم و شب بخیر و بوس و نمازم را شروع کردم وقتی تمام شد همه خواب بودین

یه مدتیه که خودتون می خوابین با فاصله و در سکوت و تاریکی

خداراشکر می کنم که هستین و سلامت و شادین

پسندها (5)

نظرات (4)

نرجس مامان سه قلوها
1 خرداد 95 16:08
سلام مرضیه جون کار خوبی کردی مهد بردی الان هوا گرمه فصل خوبیه خودتم استراحت میکنی دست تنها مراقبت از سه تا بچه که هم سخته هم خطرناک ، مهرسا توی این 2 هفته 2 بار پاش بدجور چاک خورد یه بار لای تیغه سرچرخه دختر عمش یه بار هم شیشه میز عسلی شکسته بود باباش مثلا پنهانش کرده بود پشت کمد پاشو زخم کرد ،خیلی بهم ریختم هنوزم یادم میاد عذاب وجدان میگیرم چرا بیشتر مراقبش نبودم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام گلم . ممنونم عزیزم ناراحت نباش من می دونم چی کشیدی بچه های منم دستشون را لای لولای در می گذاشتن چندبار ناخنشون افتاد خدا حواسش هست نگران نباش شاید مصلحتی بوده شاید امتحان
✿ ماMے jوטּ✿
1 خرداد 95 19:57
ایشالا خدا حفظشون کنه پسرای گلی هستن ماشالااا💋
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم عزیزم
معین
2 خرداد 95 22:37
زنده و سلامت باشند ایشالله چقدر کیف کردن از این جمله اخرتون خدا رو شکر کردید که هستید و سلامت و شاد
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامان گل پسر
8 تیر 95 9:01
ای جان. خدا از چشم بد و بلا حفظشون کنه