گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

یه روز عادی تو خونه ما

1395/2/26 17:42
797 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 9 ماه و 1 روز سن دارد :.

 

صبح بیدار شدین رفتین حیاط تا من غذا گذاشتم همه خاک باغچه را تو حیاط رو پله ورودی ریختین جیپاتونم بردین روشون پر خاک کردین منم عصبانی شدم

بردمتون حمام غذام را به مامانم سپردم غذام هم سوخت 

بعد از حمام رفتم حیاط را بشورم مهتابی را خورد کردین وسط اتاق

 

 

بردمتون خونه مامانم خوابوندم آمدم مهتابی را جارو کردم مامانم گفت بیا جیش کردن منم میرم کلاسم دیر شده

دیگه چهارتایی رفتیم بالا فرش را آبکشی کردم و روفرشی را آوردم پایین نم کرم تا غذا دادم بهتون 

بعد رفتیم با هم روفرشی را شستیمش جیگرم را خون کردین اینقدر از زیرش رد شدین و بعد هم توپ بازی و توپتون میرفت زیر ماشین ارشیا هم سینه خیز میرفت میاورد

دوباره همه را بردم حمام

دیگه شب حتی نای باز نگه داشتن چشمام را هم نداشتم

بابا آمدن گفتم شامتون را بدن که همکاری نکردین باز خودم آمدم شام دادم خوابوندم

فکر که می کنم همه رفتارها از گروهی که شما ساختین قابل انتظاره ولی واقعا توانم را بردین

تازه شب که شده فقط خدا را شکر کردم که امروز حفظتون کرده و بلایی سرتون نیامده شیشه پاتون نرفته و ...

بازم شکرت

پسندها (3)

نظرات (2)

مهرانه
30 اردیبهشت 95 10:17
ماشاالله ماشاالله خدا حفظشون کنه براتون یخورده بیشترمواظبشون باشید براشون اسپند دود کنین خدا ی نکرده چشم نخورن موفق و شاد و پیروز باشید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم لطف دارین
سولماز
5 خرداد 95 21:52
سلام گلم به سلامتی