گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

شیطنتهای 17 ماهگی

1393/10/9 12:21
230 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته از این کارها می کنن اما این اولین بار هست که عکس گرفتیم . به هوای اینکه بازی می کنن من توی آشپزخونه بودم که صدای جیغ بنفش اردلان آمد . دیدم باز انگشتش را گذاشته لای کشو . انگشتای این جوجه سالم بمونه کاره.خلاصه گرفتم زیر آب سرد که در حد یخ بود و آرومش کردم و باز درهای اتاق خواب برویشان بسته شد.

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان
9 دی 93 13:27
سلام حقیقتا" شیر زنی سه تا قلو اونم پسر وای وای من باید ازت صبور بودن رو یاد بگیرم عزیزم ایشاا... که دامادشون کنید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خجالتم ندین. دامادیشون هم با منه؟این از همه سخت تره
مامان صدیقه
9 دی 93 13:35
خدا بهت قوت بده عزیزمممم.واقعا سخته سه تا وروجک
شيرين
9 دی 93 15:17
سلام عزيزم ورجكهاي شلوغ خوب هستن عزيزم زله سه رنك در سه قالب بايد انتخاب كني قرمز رو توي ليوان باريك داشتم تو اون درست كردم بعد دراوردم توي ظرف اب معدني كوجولو كه در رو بريده بودم و هين ليوان كرده بودم زله قرمز رو وسط كذاشتم سفيد الوورا رو ريختم و اخري رو ظرف اب معدني بررك رو عين ليوان بريدم و سبز رنك ريختم در سه سايز متفاوت وقتي تو ظرف اب معدني رو راحتتر ميتوني برش بدي در بياري
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم . واقعا زیبا شده بود.
مامان ریحانه
9 دی 93 15:29
ای جاااااااااااااااااااااانم به شیطنتهاشون و بمیرم برای اردلان جون که انگشتش رفته لای کشو حتما خیلی هم درد داشته عزیزم روی ماه سه تا گل پسرا رو ببوس
مامانی علی
9 دی 93 16:00
فدای این ۳ پسر
معین
9 دی 93 21:37
بنظرم این عکس باید عکس برگزیده ی سال بشه !
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
شما خیلی به ما لطف دارین.
زیــنب (مامان)
10 دی 93 23:14
سلام عزیزم الهــــــــــــــی قربون شیطنت کردنشون برم که شیرینه اما خداییش صبر ایوب داری خدا به خودت وجوجه هات سلامتی بده
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . ولی فکر کنم بیشتر نیاز به صبر دارم لطفا من را از دعای خیرتون محروم نکنین.
ریحانه (مامان سه قلوها)
11 دی 93 1:07
سلام خانومی ... برای پاسخ به سوالتون راجع به پوشک گرفتن بچه ها ... احساس میکنم زود شروع کردین ...البته منم بعد دو سال چند بار امتحان کردم ولی چون سختم بود و احساس میکردم زوده ادامه ندادم ... من از دو سال و نیمی شون شروع کردم و تک تک پسرم خیلی راحت تر از دخترا بود و دقیقا یه هفته طول کشید تا کامل یاد گرفت و خودش میرفت بعد از اون یکی از دخترا رو شروع کردم و تقریبا ده روز طول کشید و با یک ماه فاصله دختر دیگه مو که دوست نداشت بیاد دستشویی و کلا سختر همکاری میکرد رو گرفتم از پوشک ... سختی داشت ولی باید صبور بود ...با تشویق و جایزه دادن برن دستشویی ولی میگذره براتون ارزوی موفقیت میکنم و اینکه انشالله سریع یاد بگیرن کوچولوهای نازتون رو ببوسین خدا قووت
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان و بابا
13 دی 93 17:34
وای خیلی باحالن این سه تا شیطون بلا هزارماشالا امیدوارم توی کار مهم گرفتن پوشک موفق باشی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی. شما به ما لطف دارین.
مامانی
13 دی 93 17:36
برای گل پسرای خوشگلم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزییییییییزمی
مامان پریا
14 دی 93 1:53
من واقعا وقتی توشته هاتونو می خونم کلی انرژی می گیرمو قوی بودنو از شما یاد می گیرم خدا این سه گل به شما ببخشه.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
این حرفها را نزنین باورم میشه ها
مامان گلشن
17 دی 93 18:46